2022 mostra cumuna di machini tessili

Macchine per a maglieria: integrazione transfrontaliera è sviluppu versu "alta precisione è avanguardia"

2022 China International Textile Machinery Exhibition è a mostra ITMA Asia si terrà in u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione (Shanghai) da u 20 à u 24 di nuvembre di u 2022.

Per prisentà u statutu di sviluppu è e tendenze di u campu di l'equipaggiu tessili globale in una manera multidimensionale è aiutà à realizà a cunnessione efficace trà u latu di l'offerta è u latu di a dumanda, avemu stabilitu una colonna wechat speciale - "novu viaghju per u Sviluppu di l'industria di l'attrezzatura tessili chì permette l'industria ", chì presenta l'esperienza di mostra è i punti di vista di l'osservatori di l'industria in i campi di filatura, maglieria, tintura è finitura, stampa, è cusì, è presenta a visualizazione di l'equipaggiu è mostra i punti culminanti in questi campi.

Nta l'ultimi anni, l'industria di a maglieria hà cambiatu da principarmenti a trasfurmazioni è a tessitura à una industria di moda cù una fabricazione intelligente è un design creativo.I bisogni diversificati di i prudutti di maglia anu purtatu un grande spaziu di sviluppu à a machina di maglia, è hà prumuvutu u sviluppu di a machina di maglia versu l'alta efficienza, intelligenza, alta precisione, differenziazione, stabilità, interconnessione è cusì.

Duranti u 13th Pianu di Cinque Anni, a tecnulugia di cuntrollu numericu di a machina di maglieria hà rializatu una grande svolta, u campu di l'applicazione hè statu più allargatu, è l'equipaggiu di maglieria hà mantenutu un rapidu sviluppu.

À a mostra cumuna di machini tessili 2020, ogni tipu d'attrezzatura per maglieria, cumpresa a macchina per maglieria di trama circulare, macchina per maglieria piatta computerizzata, macchina per maglieria in ordito, ecc., hà dimustratu a so forza tecnica innovativa, risponde ancu à l'innuvazione differenziata è i bisogni persunalizati di varietà speciale.

Trà i 65000 visitatori prufessiunali d'alta qualità in casa è à l'esteru, ci sò assai visitatori prufessiunali da imprese di trasfurmazioni di maglieria.Anu parechji anni di sperienza di pruduzzione in l'imprese, anu una cunniscenza unica di u statutu di sviluppu di l'equipaggiu è a dumanda attuale di l'industria per l'equipaggiu, è anu più aspettative è speranze per a mostra cumuna di macchine tessili 2022.

À a mostra cumuna di macchine tessili 2020, i principali produttori di l'equipaggiu di maglieria in casa è in l'esteru anu lanciatu prudutti innovatori più efficaci, raffinati è intelligenti, chì riflettenu a tendenza di sviluppu diversificata di e macchine per maglieria.

Per esempiu, SANTONI (SANTONI), Zhejiang RIFA machini tessili è altre imprese esibiu altu numeru di machini è multi agulla pista triglieri machine à trama circulari, chì pò esse usatu per pruduce ogni tipu di filamenti altu è altu elasticu / filatu altu filatu à doppia faccia. tessuti.

Da un puntu di vista cumpletu, i macchinari è l'equipaggiu di maglieria in mostra anu caratteristiche distintive, cù una larga gamma di prudutti di trasfurmazioni è di produzzione, stili flessibili, è ponu risponde à i bisogni speciali di vestiti in diverse situazioni.

A macchina di maglieria di trama circular seguita da vicinu a tendenza di u mercatu di a rapida crescita in a dumanda di vestiti di casa è vestiti di fitness, è u tonu di l'agulla fine di u numeru di macchina altu in u prototipu di mostra hè diventatu u mainstream;A macchina di maglieria piatta computerizzata cumpia cù a dumanda di u mercatu, è l'esibitori anu focu annantu à diverse forme di tecnulugia di maglia full-form;A macchina per maglieria Warp è a so warping machine di supportu rapprisentanu l'ultimu livellu tecnologicu internaziunale, è anu un rendimentu eccezziunale in alta efficienza, alta produtividade è intelligenza.

Cum'è una mostra prufessiunale cù una grande autorità è influenza in u mondu, a mostra cumuna di machini tessili 2022 cuntinuerà à esse tenuta in u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizioni (Shanghai) da u 20 à u 24 di nuvembre di u 2022. L'avvenimentu di cinque ghjorni porterà più diversificatu. , prudutti innovatori è prufessiunali di machini tessili è suluzioni à l'industria, mettendu in risaltu u forte putere di a fabricazione intelligente di l'equipaggiu di macchine tessili.


Tempu di post: Aug-12-2022