A Storia di Sviluppu di Circular Knitting Machine

A storia dimacchine per maglieria circulari, risale à u principiu di u XVImu seculu. I primi machini di tricot sò stati manuali, è ùn hè micca finu à u XIX seculu chì umacchina di maglia circularhè statu inventatu.

In u 1816, u primumacchina di maglia circularhè statu inventatu da Samuel Benson. A macchina hè stata basata nantu à un quadru circular è custituitu da una seria di ganci chì ponu esse spustati intornu à a circunferenza di u quadru per pruduce a maglia. A machina di maglia circulare hè stata una mellura significativa annantu à l'agulla di maglia in manu, perchè puderia pruduce pezzi di tela assai più grande à un ritmu assai più veloce.

In l'anni dopu, a macchina di maglia circulare hè stata sviluppata più, cù migliure à u quadru è l'aghjunzione di miccanismi più cumplessi. In u 1847, William Cotton hà sviluppatu in u 1847 u primu circulu di tricoter machine completamente automatizatu. Sta macchina era capace di pruduce vistimenti cumpleti, cumpresi calzini, guanti è calze.

U sviluppu di e macchine per maglieria a trama circulare cuntinuò in tuttu u XIX è u XXu seculu, cù avanzamenti significativi in ​​a tecnulugia di a machina. In u 1879, hè stata inventata a prima machina capace di pruduce tela ribbed, chì hà permessu di più varietà in i tessuti prudutti.

Duranti u principiu di u XXu seculu, a máquina de tejer circular hè stata migliurata ancu cù l'aghjunzione di cuntrolli elettroni. Questu hà permessu di più precisione è accuratezza in u prucessu di produzzione è hà apertu novi pussibulità per i tipi di tessuti chì puderanu esse pruduciutu.

In l'ultima mità di u 20u seculu, sò stati sviluppati machini di maglia computerizati, chì permettenu ancu più precisione è cuntrollu di u prucessu di maglia. Queste machini puderanu esse programati per pruduce una larga gamma di tessuti è mudelli, facenu incredibbilmente versatili è utili in l'industria tessili.

Oghje, i machini di maglieria circulari sò usati per pruduce una larga gamma di tessuti, da tessili fini è ligeri à tessuti pesanti è densi utilizati in l'outerwear. Sò largamente utilizati in l'industria di a moda per pruduce vestiti, è ancu in l'industria tessili di casa per pruduce mantelli, copriletti è altri mobili di casa.

In cunclusioni, u sviluppu di umacchina tonda di magliahè statu un avanzu significativu in l'industria tessili, chì permette a produzzione di tessuti d'alta qualità à un ritmu assai più veloce di quellu chì era pussibule. U sviluppu cuntinuu di a tecnulugia daretu à a machina di maglia circular hà apertu novi pussibulità per i tipi di tessuti chì ponu esse pruduciuti, è hè prubabile chì sta tecnulugia hà da cuntinuà à evoluzione è à migliurà in l'anni à vene.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2023