STENZI DI TEENGU E SISTEMI DI CONSEGNAZIONE IN MICCHI DI CINTING CIRCULAR
E macchine specifiche influenzendu a consegna di i macinari circulari di gran di diametru sò in alta produtividade, cinghje cuntinua è un grande numaru di filati simultaneamente processati. Alcune di sti machini sò dotati di una striscia di striscia (Yarn guidà), ma solu uni pochi permettenu a cugliera ricuperata. I picculi diametru Hosiery Machines hà da quattru (occasionalmente ottu) è i fundatori) è una caratteristica impurtante hè a cumminazione di u muvimentu rotariu è reciprocente di u lettu di prossima (letti). Trà questi estremi sò e macchine di diametru mediu per e tecnulugia di "corpu".
A figura 2.1 mostra u sistema di fornimentu simplificatu nantu à una macchina di cucitura di un diametru circular. Filati (1) sò purtati da ubobbins(2), passò per mezu à u credellu di u latu à l'alimentatore (3) è infine à a guida di filu (4). Di solitu l'alimentatore (3) hè equipatu cù i sensori di u tappa per u filu di filu.
UCREELLOdi a macchina cuperta cuntrola u piazzamentu di i pacchetti di filu (bobbins) nantu à tutte e macchine. E macchine circular muderni chjudi di di di diamiti usanu creelli sato separati, chì sò capaci à tene un gran numaru di pacchetti in una pusizione verticale. Projezzione di u pianu di queste creelle ponu differisce (oblong, circulari, etc.). Se ci hè una longa distanza trà uBobbinè a guida di u filu, i filati ponu esse filati pneumaticamente in tubi. U disignu modulare facilita u cambiamentu di u numeru di bobine induve richiestu. I picculi machini di maglia circulare di diametru cù un numeru più chjucu di i sistemi di cami utilizanu e crei laterali o crei cuncipiti cum'è integrale à a macchina.
I credelli muderni facenu pussibule aduprà bobine doppia. Ogni paru di pin di creel hè centratu in un ochju di u filu (Fig. 2.2). U filu di un novu bobbin (3) pò esse ligatu à a fine di a durata precedente di filu (1) nantu à bobina (2) senza piantà a macchina. Alcune di e squadre sò dotate di sistemi per soffia a polvera (creel di fan), o cù circulazione di l'aria è di filtrazione (filtru creel). L'esempiu in Fig. 2.3shows i salbbins (2) In sei filari, chjude in una scatula cù circulazione di l'aria, fornita da fannije (4) è tubi (3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) 3) Un filtru (5) sguassate a polvera da l'aria. A creazione pò esse climatizzata. Quandu a macchina ùn hè micca doged cù una striscia, questu pò esse furnitu da filamenti di filati nantu à a creellu; Certi sistemi permettenu chì i nodi sò posizionati in l'area ottima di u tela.
Prugrammenti di filati (alimentazione pusitivu), quandu micca usatu per tocat di tocellata motottuna, deve permette à diverse filatura per esse alimentatu in corsi in diverse strutture. Cum'è un esempiu, in caghjone di cinto di milano ci hè un cursu di doppia parte (1) è dui lati (2), (3) corsi in u mudellu ripetutu (vede Fig. 2.4). Cum'è un cursu di doppiu affruntatu cuntene duie volte, i filati, i filati anu da esse alimentatu à circa duie volte a lunghezza per a Rivuluzione Machine. Questa hè a ragiò per quessa chì questi alimentatori utilizanu diverse cinturinu, aghjustate individualmente per a velocità, mentre i federi utilizanu filati di e listesse per controllenu da una cinta. I Feeders sò generalmente muntati nantu à duie o trè anelli intornu à a macchina. Se una cunfigurazione cù dui cinturini in ogni anellu hè adupratu, i filati ponu esse alimentati simultaneamente à quattru o sei velocità.
Tempu di Post: Febb-04-2023