1, In l'analisi di tissuti,l'arnesi primari impiegati sò: un specchiu di tela, una lente d'ingrandimentu, una agulla analitica, una regula, carta millimetrata, frà altri.
2, Per analizà a struttura di u tela,
a. Determina u prucessu di u tessulu in fronte è in daretu, è ancu a direzzione di u tissu; in generale, i tissuti ponu esse tessuti in dispersione di direzzione inversa.
b.Mark una linea nantu à una fila di loop particulari di u tessulu cù una penna, poi tracciate una linea recta ogni 10 o 20 fila verticalmente cum'è riferimentu per disassemble a tela per creà diagrammi o mudelli di tessitura;
c. Tagliate a tela per chì i taglii trasversali alignanu cù i loops marcati in una fila horizontale; per i taglii verticali, lasciate una distanza di 5-10 mm da i marcati verticali.
d. Disentangle the strands from the side marked with a vertical line, observendu a seccione trasversale di ogni fila è u mudellu di tissutu di ogni filu in ogni culonna. Registrate i loops cumpletati, i loop ends, è e linee flottanti secondu i simboli specificati nantu à carta grafica o diagrammi tissuti, assicurendu chì u numeru di fila è colonne registrate currisponde à una struttura di tessitura cumpleta. Quandu tissinu tessili cù filati di culore diversu o filati fatti di materiali diffirenti, hè cruciale attente à a cumpatibilità trà i filati è a struttura di u tessulu di u tela.
3, Per stabilisce u prucessu
In l'analisi di u tessulu, se un mudellu hè disegnatu nantu à un tela unilaterale per tessitura o tricot, è s'ellu hè un tela bifacciale, un diagramma di maglia hè disegnatu. Allora, u nùmeru di agulla (larghezza di u fiore) hè determinatu da u nùmeru di loops cumpleti in una fila verticale, basatu annantu à u mudellu di tissutu. In listessu modu, u numaru di fili di trama (altezza di u fiore) hè determinatu da u numeru di fila horizontale. In seguitu, per mezu di l'analisi di mudelli o diagrammi di tessitura, a sequenza di maglia è i diagrammi trapezoidali sò ideati, seguitu da a determinazione di a cunfigurazione di filatu.
4, L'analisi di materie prime
L'analisi primaria implica a valutazione di a cumpusizioni di filati, tippi di tela, densità di filatu, colorazione è durata di u ciclu, frà altri fattori. A. Analizendu a categuria di filati, cum'è filamenti longu, filamenti trasfurmati è filamenti di fibra corta.
Analizà a cumpusizioni di u filatu, identificà i tipi di fibre, determinà s'ellu u tela hè di cuttuni puri, una mistura, o un tessulu, è s'ellu cuntene fibre chimiche, verificate s'ellu sò chjaru o scuru, è determina a so forma trasversale. Per pruvà a densità di filu di u filatu, pò esse impiegatu o metudu di misurazione comparativa o di pesa.
Schema di culori. Paragunendu i filamenti eliminati cù a carta di culore, determinà u culore di u filu tintu è arregistrate. Inoltre, misurate a lunghezza di a bobina. Quandu analizà i tessili chì sò custituiti da tessitura basica o simplice, hè necessariu di determinà a durata di i loops. Per tessili intricati, cum'è jacquard, hè necessariu di misurà e lunghezze di fili o fibri di culori diffirenti in una sola tela completa. U metudu fundamentale per determinà a durata di una bobina hè u seguitu: estratti i filati da u tessulu propiu, misurà a lunghezza di una bobina di 100 pitch, determinà a durata di 5-10 filamenti di filatu, è calculate a media aritmetica di a bobina. lunghezze. Quandu si misurà, una certa carica (di solitu 20% à 30% di l'allungamentu di u filatu sottu a rottura) deve esse aghjuntu à u filu per assicurà chì i loops chì restanu nantu à u filu sò basicamente dritti.
Misurà a lunghezza di a bobina. Quandu analizà i tessuti chì sò custituiti da mudelli basi o simplici, hè necessariu di determinà a durata di i loops. Per i tessuti intricati, cum'è u ricami, hè necessariu di misurà e lunghezze di fili o filati di culori diffirenti in un unicu mudellu cumpletu. U metudu basu per determinà a durata di una bobina implica l'estrazione di filati da u tessulu propiu, misurà a durata di una bobina di 100 pitch, è calculà a media aritmetica di 5-10 filati per ottene a lunghezza di a bobina. Quandu si misurà, una certa carica (tipicamenti 20-30% di l'allungamentu di u filatu à a rottura) deve esse aghjuntu à a linea di filu per assicurà chì i loops restanti fermanu essenzialmente dritti.
5, Stabbilimentu di specificazioni finali di u produttu
E specificazioni di u produttu finitu includenu larghezza, grammatura, densità incruciata è densità longitudinale. Per mezu di e specificazioni di u produttu finitu, si pò determinà u diametru di u tamburu è u numeru di a macchina per l'equipaggiu di tessitura.
Tempu di post: 27-ghjugnu-2024