Cumu hè a pusizione di a camma di a piastra d'affondazione di a macchina di a maglia unica determinata in quantu à u so prucessu di fabricazione? Chì impattu hà l'alterazione di sta pusizione nantu à a tela?

U muvimentu di uuna sola macchina di jerseyu piattu di stabilimentu hè cuntrullatu da a so cunfigurazione triangulare, mentre chì a piastra di stallazione serve cum'è un dispositivu ausiliariu per creà è chjude loops durante u prucessu di tissitura. Siccomu a navetta hè in u prucessu di apre o chjude loops, e mandibule di u sinker agisce in modu simili à i dui pareti laterali di u groove di l'agulla nantu à un telare à doppia faccia, bluccà u filatu per permette à a navetta di furmà un ciclu è spinghje u vechju ciclu luntanu da a bocca di a navetta quandu a navetta compie u so ciclu. Per impediscenu chì l'anzianu loop ùn resta micca appiccicatu à a cima di l'agulla di a navetta mentre si alza è si ritrae, i mandibuli di u sinker anu da aduprà i so fangs per alluntanà u vechju ciclu da a superficia di u tela, è mantene una presa nantu à u vechju ciclu in tutta a navetta. alzà è retrocede per assicurà chì u ciclu hè completamente eliminatu. Cusì, a pusizioni di i mandibuli di u sinker hà un impattu significativu in a pusizione tecnologica di u sinker durante u tissutu, chì, à u turnu, affetta u prucessu di tissitura. Da u rolu di u sinker ghjucatu durante u tissutu, si pò vede chì prima chì a navetta s'arrizzò è rintrace u so ciclu, i mandibuli di u sinker duveranu spinghje u vechju ciclu da a cima di l'agulla. In quantu à a distanza da u filu à u telare, sempre chì u warp hè situatu in u spinu di l'agulla, pò evità u fenomenu di novi fili chì perforanu o sfondate i vechji fili quandu l'agulla si alza. S'ellu hè spintu troppu luntanu, a discesa di a nova tela serà bluccata da e mandibule di u sinker, facennu chì u tissu ùn prucede micca bè, cum'è mostra in Figura 1.
1, Teoricamente parlante, quandu e mascelle di u sinker si alzanu è falà in u ciculu di tessitura, duveranu solu tuccà a linea posteriore di l'agulla mentre si alza, permettendu una discesa liscia. Ogni prugressu ulteriore interromperebbe l'arcu di stabilimentu di u novu ciclu, affettendu cusì u prucessu di tissitura. Tuttavia, in pratica, ùn hè micca abbastanza solu per selezziunà a pusizione di a camma di stallazione quandu e mandibule di u sinker scontranu a linea di l'agulla. Diversi fattori ponu influenzà a so piazza.
2, Ultimamente, u più prevalentemacchina di jersey unicaI platti di stabilimentu cù anguli curvili ponu esse categurizzati in dui tipi, cum'è illustratu in a figura 4. In a figura 4a, a linea tratteggiata hè un arcu chì interseca l'angulu S nantu à a piastra di sinker cù u so centru chì coincide cù u centru di l'agulla Se l'agulla. A linea di barra hè stabilita cum'è u riferimentu per installà e camme drop-in, dopu durante u prucessu tutale di correre à traversu a curva 4a, induve l'aghi di tessitura finiscinu a so furmazione di loop è cumincianu à rilassate, finu à ch'elli ghjunghjenu à u so puntu più altu è finiscinu di rilassate, u drop-incams'mandibula deve esse in allinamentu cù a linea di barra di l'agulla. Da una perspettiva microscòpica, si pò vede chì u novu arcu di caduta di a bobina supera sempre a linea di l'agulla in a bocca di u tigre, facendu cusì chì u novu arcu di caduta di a bobina sia constantemente sottumessu durante u prucessu di tissitura. Quandu tissinu tessuti dilicati, l'impattu di i loops di filu di grande diametru hè ancu esse notevuli. Eppuru, quandu si tessinu tessuti grossi, hè troppu faciule chì i difetti cum'è i buchi appariscenu per via di a piccula circunferenza di i loops. Per quessa, l'scelta di stu tipu di tecnica di camma di scrittura di curva ùn pò esse basatu annantu à u standard di currisponde à a bocca di tigre cù l'agulla è u filu daretu. Dopu a stallazione attuale, una certa distanza deve esse ritirata da a linea di a bocca è l'agulla di u tigre.
3, In a Figura 4h, se u calibre hè aghjustatu per allineà cù a linea posteriore di l'agulla in u puntu T, u calibre deve esse in u locu finu à chì a navetta cumencia à muvimenti da a furmazione di u ciclu finu à u so puntu più altu. Duranti stu prucessu, a bocca di u calibre deve esse posizionata fora di a linea di l'agulla, salvu quandu coincide cù a linea di l'agulla quandu a navetta principia à risurrezzione. À questu tempu, i punti nantu à l'arcu di sagging di a nova bobina, ancu s'ellu hè sottumessu momentaneamente à a carica, ùn anu micca affettatu significativamente u tissutu per via di u trasferimentu mutuale di forza trà i filamenti. Per quessa, per a curva illustrata in a Figura 4b, a selezzione di a pusizione per i platti trapezoidali per entra è surtite deve esse basatu annantu à u criteriu di stallazione chì i platti trapezoidali sò allinati cù a linea posteriore di l'agulla dopu l'aghjustamentu in l'attellu.
Da una perspettiva microeconomica
4, A forma di a bocca di u tigre in a piastra di stallazione hè un arcu nettu semicircular, cù una estremità di l'arcu chì coincide cù a mandibula di a lama. Comu illustratu in a Figura 2, u prucessu di tissitura implica una curva di u filatu nantu à a mandibula di a piastra. Prima chì a navetta compie u so ciclu è cumencia à cullà à u nivellu di a mandibula di a piastra, se a piastra di a piastra hè imbuttata per allineà cù a linea di l'agulla, l'arcu di discesa di u novu ciclu ùn si trova micca à u puntu più prufondu di a piastra di a piastra, ma piuttostu. in qualchì parte nantu à a superficia curva trà a piastra di piastra è a mandibula di u piattu, cum'è illustratu in a Figura 3. Stu puntu hè distante da a linea di l'agulla, è a stallazione di a nova bobina hè sottumessu à carica quì, salvu chì a forma di cleft hè rettangulare, in quale. casu pò esse allineatu cù a linea di l'agulla. A discendenza incunificata di a curva triangulare di u platu di stabilimentu. Attualmente, u più prevalente.macchina di jersey unicasinking plate curve cams in u mercatu pò esse apprussimatamente categurizzati in dui tipi, cum'è dipinta in a figura 4. In a figura 4a, a linea tratteggiata hè un arcu chì passa per u centru di a siringa è taglia à traversu a camma S nantu à u pianu di stallazione.
5, Se a linea di a barra di l'agulla hè stabilita cum'è u puntu di riferimentu per installà e camme di piastra affondante, allora in tuttu u prucessu di curriri longu a curva 4a in Figura 4a, da u mumentu chì l'aghi di tessitura finiscinu u so filu di trama finu à u puntu chì esce da u loop finu à chì u puntu più altu hè ghjuntu è u ciclu hè finitu, e mandibule di a piastra affondante restanu sempre in allinamentu cù a linea di a barra di l'agulla. Da una perspettiva microscòpica, si pò vede chì l'arcu sagging di a nova bobina attuale supera sempre a linea di u nodu di l'agulla in a bocca di u tigre, facendu cusì chì l'arcu sagging di a nova bobina sia sempre sottu carica durante u prucessu di tessitura. Quandu tissinu tessuti dilicati, l'impattu ùn hè ancu apparente per via di a longa durata di u ciclu. Eppuru, quandu si intreccianu tessuti grossi, e picculi lunghezze di loop ponu facilmente risultatu in imperfezioni cum'è i buchi. Cusì, quandu selezziunate u mudellu di costura per tali curve, u standard ùn pò micca esse stabilitu allineendu a bocca di tigre cù a linea di l'agulla. Dopu à a stallazione, l'agulla deve esse piazzata ligeramente fora di a bocca di u tigre, in linea cù a linea posteriore.
In a Figura 4b, se a bocca di u tigre hè adattatu per allineà cù a linea di u spinu di l'agulla, da u mumentu chì l'agulla di tissitura principia à svià u filu di u warp finu à ch'ellu ghjunghje à u so puntu più altu prima di discendenza, a bocca ranurata di u tigre, salvu per a so pusizioni coincidendu cù a linea di ritornu di l'agulla quandu l'agulla di tissitura principia à risaltà (vale à dì, à T), serà posizionata dece millimetri fora di a linea di ritornu di l'agulla, vale à dì da a cima di a bocca di u tigre à a linea di daretu à l'agulla. À questu puntu, u puntu di l'arcu sagging di a nova bobina, ancu s'ellu hè sottumessu momentaneamente à a forza, ùn hà micca affettatu significativamente u tissutu per via di u trasferimentu mutuale di forze trà e bobine. Dunque, per a curva 4b, a selezzione di a pusizione per e camme di a piastra affondante per entra è esce deve esse basatu annantu à u puntu di riferimentu di l'installazione induve a piastra affondante.cammedeve esse allineatu cù a linea di l'agulla è a linea posteriore di u platu à T.
Cambiamenti in u numeru di serie di e trè machini
6, Un cambiamentu in u numeru di a macchina implica una variazione in u pitch di l'agulla, chì si riflette nantu à u tessulu cum'è un cambiamentu in l'arcu sagging di i fili di trama. A più longa hè a durata di l'arcu di stabilimentu, u più altu u numeru di a macchina; à u cuntrariu, u più corta a lunghezza di l'arcu di stabilimentu, u più bassu u numeru di a macchina. È cum'è u numeru di a machina aumenta, a densità di a linea chì permette di u tissutu diminuisce, cù a forza di i filati hè più bassu è a so lunghezza più corta. Ancu forze ligere ponu alterà a forma di u ciclu, in particulare in tessitura di tessuti di poliuretano.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2024