Avanzamenti in a maglia circulare

Introduzione

Finu à avà,maglia circulareE macchine sò state cuncipite è fabbricate per a pruduzzione di massa di tessuti à maglia. E proprietà particulari di i tessuti à maglia, in particulare i tessuti fini fabbricati cù u prucessu di maglia circulare, rendenu questi tipi di tessuti adatti per l'applicazione in vestiti, tessili industriali, indumenti medichi è ortopedichi,tessili automobilistici, calzetteria, geotessili, ecc. I duminii i più impurtanti di discussione in a tecnulugia di a maglia circulare sò l'aumentu di l'efficienza di a produzzione è u miglioramentu di a qualità di i tessuti, è ancu e nuove tendenze in vestiti di qualità, applicazioni mediche, indumenti elettronichi, tessuti fini, ecc. E famose cumpagnie di fabricazione anu perseguitu sviluppi in macchine per maglia circulare per estende si in novi mercati. I spezialisti tessili in l'industria di a maglia devenu esse cuscenti chì i tessuti tubulari è senza cuciture sò assai adatti per varie applicazioni micca solu in i tessili, ma ancu in i campi medichi, elettronichi, agriculi, civili è altri.

Principii è classificazione di e macchine à maglia circulari

Ci sò parechji tippi di macchine circulari per maglieria chì producenu longhe lunghezze di tessutu tubulare fabbricatu per usi finali specifici.Macchina per maglieria tonda in jersey singolosò dotati di un unicu "cilindru" d'aghi chì produce tessuti semplici, circa 30 pollici di diametru. Pruduzzione di lanaMacchina per maglieria tonda in jersey singolotende à esse limitatu à u calibru 20 o più grossu, postu chì questi calibri ponu aduprà fili di lana à duie pieghe. U sistema di cilindri di a macchina per maglieria tubulare in jersey unicu hè dimustratu in a Fig. 3.1. Un'altra caratteristica inerente di i tessuti in jersey unicu di lana hè chì i bordi di u tessutu tendenu à arricciarsi versu l'internu. Questu ùn hè micca un prublema mentre u tessutu hè in forma tubulare, ma una volta tagliatu apertu pò creà difficultà se u tessutu ùn hè micca finitu currettamente. E macchine à ciclu Terry sò a basa per i tessuti di lana chì sò prudutti magliendu dui fili in u listessu puntu, un filu di terra è un filu à ciclu. Questi cicli sporgenti sò poi spazzolati o alzati durante a finitura, creendu un tessutu di lana. E macchine per maglieria à nastro sò macchine per maglieria à vasca in tessutu jersey unicu chì sò state adattate per intrappulà un nastro difibra stabiler in a struttura di maglia.

Avanzamenti in a maglia circulare1

Macchine per maglieria a doppia maglia(Fig. 3.2) sò macchine per maglieria à jersey unicu cù una "quadrante" chì cuntene un inseme supplementu di aghi pusizionati orizzontalmente vicinu à l'aghi cilindrichi verticali. Questu inseme supplementu di aghi permette a pruduzzione di tessuti chì sò duie volte più spessi di i tessuti à jersey unicu. Esempi tipici includenu strutture basate nantu à l'interlock per a biancheria intima/strati di basa è tessuti à coste 1 × 1 per leggings è prudutti di vestiti esterni. Si ponu aduprà fili assai più fini, postu chì i fili singuli ùn prisentanu micca un prublema per i tessuti à maglia à doppiu jersey.

Avanzamenti in a maglia circulare2

U parametru tecnicu hè fundamentale per a classificazione di e macchine circulari per maglia in jersey di lycra. U calibru hè a spaziatura di l'aghi, è si riferisce à u numeru di aghi per pollice. Questa unità di misura hè indicata cù una E maiuscula.

E macchine circulari per maglia in jersey dispunibili avà da diversi pruduttori sò offerte in una vasta gamma di calibri. Per esempiu, e macchine à lettu pianu sò dispunibili in calibri da E3 à E18, è e macchine circulari di grande diametru da E4 à E36. A vasta gamma di calibri risponde à tutte e esigenze di maglia. Ovviamente, i mudelli più cumuni sò quelli cù calibri medi.

Stu parametru descrive a dimensione di a zona di travagliu. Nantu à a macchina circulare per maglia in jersey, a larghezza hè a lunghezza operativa di i letti misurata da a prima à l'ultima scanalatura, è hè nurmalmente espressa in centimetri. Nantu à a macchina circulare per maglia in jersey di lycra, a larghezza hè u diametru di u lettinu misuratu in pollici. U diametru hè misuratu nantu à dui aghi opposti. E macchine circulari per maglia in jersey di grande diametru ponu avè una larghezza di 60 pollici; tuttavia, a larghezza più cumuna hè di 30 pollici. E macchine circulari per maglia in diametru mediu anu una larghezza di circa 15 pollici, è i mudelli di picculu diametru sò larghi circa 3 pollici.

In a tecnulugia di e macchine à maglia, u sistema di basa hè l'inseme di cumpunenti meccanichi chì movenu l'aghi è permettenu a furmazione di u cappiu. A velocità di pruduzzione di una macchina hè determinata da u numeru di sistemi ch'ella incorpora, postu chì ogni sistema currisponde à un muvimentu di sollevamentu o di abbassamentu di l'aghi, è dunque, à a furmazione di un corsu.

I muvimenti di u sistema sò chjamati camme o trianguli (alzamentu o abbassamentu secondu u muvimentu risultante di l'aghi). I sistemi di e macchine à lettu pianu sò disposti nantu à un cumpunente di a macchina chjamatu carru. U carru scorri in avanti è in daretu nantu à u lettu in un muvimentu alternativu. I mudelli di macchine attualmente dispunibili nantu à u mercatu presentanu trà unu è ottu sistemi distribuiti è cumminati in vari modi (numeru di carru è numeru di sistemi per carru).

E macchine circulari per maglieria giranu in una sola direzzione, è i vari sistemi sò distribuiti longu a circunferenza di u lettu. Aumentendu u diametru di a macchina, hè tandu pussibule d'aumentà u numeru di sistemi è dunque u numeru di corsi inseriti per ogni rivoluzione.

Oghje, e macchine circulari di grande dimensione sò dispunibili cù un certu numeru di diametri è sistemi per pollice. Per esempiu, e custruzzioni simplici cum'è u puntu jersey ponu avè finu à 180 sistemi; tuttavia, u numeru di sistemi incorporati in e macchine circulari di grande diametru varia nurmalmente da 42 à 84.

U filu alimentatu à l'aghi per furmà u tissutu deve esse trasportatu longu un percorsu predeterminatu da a bobina à a zona di maglia. I vari muvimenti longu stu percorsu guidanu u filu (guide di filu), aghjustanu a tensione di u filu (dispositivi di tensione di u filu) è verificanu eventuali rotture di u filu.

U filu hè cacciatu da a bobina disposta nantu à un supportu speciale, chjamatu cesta (s'ella hè piazzata accantu à a macchina), o una rastrelliera (s'ella hè piazzata sopra). U filu hè tandu guidatu in a zona di maglia attraversu u guidafilu, chì hè tipicamente una piccula piastra cù un occhiellu d'acciaiu per tene u filu. Per ottene disinni particulari cum'è effetti d'intarsia è di vanisatu, e macchine à cerchi tessili sò dotate di guidefilu speciali.

Tecnulugia di maglia di calzetteria

Per seculi, a pruduzzione di calzetti hè stata a principale preoccupazione di l'industria di a maglia. I prototipi di macchine per a maglia à ordito, circulare, piatta è cumpletamente modellata sò stati cuncipiti per a maglia di calzetti; tuttavia, a pruduzzione di calzetti hè centrata guasi esclusivamente nantu à l'usu di macchine circulari di picculu diametru. U termine "calzetti" hè adupratu per i vestiti chì coprenu principalmente l'estremità inferiori: gambe è pedi. Ci sò prudutti fini fatti difili multifilamentinantu à macchine per maglieria cù 24 à 40 aghi per 25,4 mm, cum'è calze è collant fini da donna, è prudutti grossi fatti di filati nantu à macchine per maglieria cù 5 à 24 aghi per 25,4 mm, cum'è calzini, calzini finu à u ghjinochju è collant grossi.

I tessuti senza cuciture à calibru finu per e donne sò lavorati à maglia in una struttura liscia nantu à macchine à un cilindru cù platine di tenuta. I calzini da omi, donne è zitelli cù una struttura à coste o à rovescio sò lavorati à maglia nantu à macchine à dui cilindri cù un tallone è una punta reciprocati chì sò chjusi da un magliaghju. Sia una cavigliera sia una calza longa sopra u polpaccio ponu esse prudutte nantu à una specificazione di macchina tipica cù un diametru di 4 pollici è 168 aghi. Attualmente, a maiò parte di i prudutti di calzetteria senza cuciture sò fabbricati nantu à macchine circulari per maglieria di picculu diametru, per u più trà E3.5 è E5.0 o passi di l'aghi trà 76.2 è 147 mm.

I calzini sportivi è casuali in una struttura di basa liscia sò oghje generalmente tricotati nantu à macchine à un cilindru cù platine di tenuta. I calzini à coste simplici più formali ponu esse tricotati nantu à macchine à cilindru è à doppia costa chjamata macchine "true-rib". A figura 3.3 presenta u sistema di quadrante è l'elementi di maglia di e macchine true-rib.

Avanzamenti in a maglia circulare3


Data di publicazione: 04-Feb-2023