Olimpiadi di Parigi 2024: l'atleti giapponesi portanu novi uniformi assorbenti infrarossi

3

À l'Olimpiadi d'estate di Parigi di u 2024, l'atleti giapponesi in sporti cum'è u volleyball è l'atletica purtaranu uniformi di cumpetizione fatti da un tessulu d'avanguardia chì assorbe l'infrared. Stu materiale innovativu, ispiratu da a tecnulugia di l'aeronautica furtiva chì devia i segnali radar, hè pensatu per offre una prutezzione di privacy rinfurzata per l'atleti.

L'impurtanza di a prutezzione di a privacy

Torna in u 2020, l'atleti giapponesi anu scupertu chì e so foto infrarossi eranu circulate nantu à e social media cù didascalie suggestive, suscitando gravi preoccupazioni di privacy. SeconduThe Japan Times, sti lagnanza anu incitatu u Cumitatu Olimpicu di u Giappone à piglià l'azzioni. In u risultatu, Mizuno, Sumitomo Metal Mining, è Kyoei Printing Co., Ltd. anu collaboratu per sviluppà un novu tessulu chì ùn solu furnisce a flessibilità necessaria per l'abbigliamento atleticu, ma ancu salvaguarda in modu efficace a privacy di l'atleti.

Tecnulugia innovativa chì assorbe l'infrarossi

L'esperimenti di Mizuno anu dimustratu chì quandu un pezzu di tela stampatu cù una lettera nera "C" hè cupartu cù stu novu materiale chì assorbe l'infrared, a lettera diventa quasi invisibule quandu si fotografia cù una camera infrared. Stu tessulu usa fibri speciali per assorbe a radiazione infrared emessa da u corpu umanu, facendu difficiuli per e camere infrared per catturà l'imaghjini di u corpu o di i vestiti. Questa funzione aiuta à prevene l'invasioni di privacy, chì permette à l'atleti di fucalizza cumplettamente nantu à a so prestazione.

Versatilità è cunfortu

L'uniformi innovatori sò fatti da una fibra chjamata "Dry Aero Flow Rapid", chì cuntene un minerale speciale chì assorbe a radiazione infrared. Questa assorbimentu ùn solu impedisce a fotografia indesiderata, ma ancu prumove l'evaporazione di u sudore, offre un eccellente rendimentu di rinfrescante.

Equilibrà a prutezzione di a privacy è u cunfortu

Mentre chì parechji strati di stu tessulu chì assorbe l'infrarossu furnisce una megliu prutezzione di a privacy, l'atleti anu manifestatu preoccupazioni per u putenziale di calore estremu à i prossimi Olimpiadi di Parigi. Dunque, u disignu di sti uniformi deve esse un equilibriu trà a prutezzione di a privacy è mantene l'atleti freschi è còmode.

1
2

Tempu di post: 18-Sep-2024